Організація Knight Foundation провела дослідження ринку локального ТБ у США. Виявилося, що 55% доходів локальному телебаченню приносить реклама в новинах.
Також вдалося з’ясувати, що американці в середньому витрачають на перегляд телевізійних програм 4 години 55 хвилин на день. Для порівняння – відео в смартфонах жителі США дивляться протягом 2 годин і 19 хвилин на день. При цьому люди з вікової групи 18-24 років дивляться ТБ лише 2,2 години на день. За результатами аналізу також з’ясувалося, що 50% американців вважають головним джерелом інформації ТБ, 43% – інтернет, 25% – радіо і 18% – газети.
В Україні, за різними даними, телебаченню довіряють від 49% до 86% українців, повідомляє etcetera.media. Наприклад, результати дослідження соціологічної групи «Рейтинг» показали, що телевізору в Україні довіряють 49%.
На другому місці за рівнем довіри до каналів інформації перебуває інтернет (41%), далі – соціальні мережі (37%) і преса (33%). Найменше українці, як і американці, вірять радіо (29%).
Водночас Український кризовий медіацентр повідомляє зовсім інші дані і стверджує, що телебаченню в нашій країні довіряють 86% населення. Цікаво, що цей факт був озвучений в телевізійній передачі, а саме в рамках реаліті-шоу «Громада на мільйон» на каналі «1+1».