Відповідне рішення суд ухвалив 19 березня, повідомляє НСТУ.
«Суд встановив, що позивач не надав жодних доказів протиправності дій суспыльного мовника. Крім того, суд зазначив, що ПАТ «НСТУ» не порушувало вимог чинного законодавства про вибори, так само як не порушувало і жодних прав Юрія Бойка як суб’єкта виборчого процесу», – коментують рішення суду в компанії.
Раніше «Опозиційна платформа – За життя» просила НСТУ розмістити політичну рекламу Бойка. У НСТУ звернули увагу на порушення законодавства і попросили усунути їх для можливості розміщення в ефірі, чого партія не зробила, поширивши заяву про «цензуру» з боку НСТУ. На «Суспыльному» вказали на маніпуляції партії, запевнивши, що надають рівні можливості всім кандидатам у президенти. Після цього Юрій Бойко звернувся до суду з вимогою визнати протиправним нерозміщення його ролика в ефірі каналів НСТУ.
Нагадаємо, зі слів партії, НСТУ відмовилася показати в ефірі рекламний ролик Бойка через фразу, що «президент розбагатів у десятки разів, а українські пенсіонери збідніли вдвічі». У політсилі наполягають на тому, що порівняння декларацій президента України на початок 2018 року і початок 2019 року демонструє, що його доходи збільшилися в 82 рази. У НСТУ повідомили, що також просили прибрати з відео прапори України і зображення інших людей, якщо вони не давали дозволу на їх використання.
Видання «Українські новини» 19 березня повідомило, що НСТУ клопоче про залучення як третьої особи чинного президента, оскільки спірна фраза в ролику стосується твердження про його доходи, підтверджуючи це відповідним скріном.
Як повідомляла «Телекритика», раніше НСТУ публічно повідомляла, що відмовляється від реклами алкоголю і політичної реклами в період поза виборами, аргументувавши це невідповідністю стандартам суспільного мовлення. Після ухвалення антикризових заходів восени минулого року телеканал «UA:Перший» з 6 листопада почав щодня транслювати телемагазин ювелірних виробів «Тюсо». Телемагазин, зокрема, пропонував глядачам купити ланцюжок, покритий «трьома шарами золота», і прикрасу з «марсіанським топазом від безпліддя». Прес-служба НСТУ тоді відмовилася прокоментувати «Телекритиці», як така реклама вписується в концепцію суспільного мовника.
Фото: «Оппозиционная платформа – За життя»