Стаття медіаагентства Sigma про неефективність рекламних кампаній через велику кількість heavy viewers серед телеглядачів викликала певний резонанс серед учасників ринку телереклами і спричинила низку цікавих дискусій у Facebook. Директор із прикладних досліджень дивізіону «Мовлення» телегрупи StarLightMedia Орест Білоскурський запевняє, що сама стаття та подані в ній дані некоректні та пояснює чому.
Блоги
-
-
«Телекритика» звернулась з проханням оцінити рейтинговий потенціал телеканалу Setanta Sports до директора з прикладних досліджень дивізіону «Мовлення» телегрупи StarLightMedia Ореста Білоскурського. Він зробив для нас огляд спортивного телебачення в Україні.
-
«Слуга народу», «Радикальна партія» і «Голос» найефективніше розміщували свою політичну рекламу. Найефективніше розміщення роликів – на розважальних телеканалах.
-
БлогиОглядиТБ
📺 75+ та «аномальний» Київ. Чому рейтинги інформаційних телеканалів – це мильна бульбашка?
от TelekritikaОтдельные общенациональные информационные телеканалы собирают высокие рейтинги исключительно за счет пенсионеров и высокого просмотра в Киеве. Почему так происходит, рассказывает директор по прикладным исследованиям дивизиона «Вещание» телегруппы StarLightMedia Орест Билоскурский. -
Чому загальне просідання телеперегляду, про яке говорять всі довкола – це міф, розмірковує Орест Білоскурський, директор із прикладних досліджень дивізіону «Мовлення» телегрупи StarLightMedia.
-
Розмірковує Орест Білоскурський, директор із прикладних досліджень дивізіону «Мовлення» телегрупи StarLightMedia.
-
Головний аналітик телегрупи StarLightMedia Орест Білоскурський пояснює, чому роль онлайн-відеоплатформ на кшталт Netflix надто перебільшена.
-
Головний аналітик телегрупи StarLightMedia пояснює, чому «телезомбі» в дослідженні Nielsen насправді не існує, а надмірний телеперегляд окремих панелістів – це норма.