Paramount Pictures із фільмом всесвіту Трансформерів «Бамблбі» третій тиждень поспіль передбачувано посідає перше місце серед кіностудій США за видатками на ТВ-рекламу. Про це повідомляється в рейтингу Variety Movie Commercial Tracker.
За вихідні реклама обійшлася фільму в $7,84 млн – це майже 1300 роликів на 44 каналах. Друге місце посідає «Дивовижний світ Марвена» Роберта Земекіса: Universal Pictures витратила на 916 показів $7,08 млн. Чи вдасться драмі про жертву амнезії зі Стівом Кареллом окупити ці витрати, чи ж глядачі дадуть відповідь прокатнику в дусі героя Карелла з серіалу «Офіс» – дізнаємося вже скоро.
А ось $5 млн, вкладені в цей маркетинговий етап усе тієї ж Universal для просування «Смертних машин», окупляться навряд чи: як ви пам’ятаєте, фільм провалився в прокаті.
Більше, ніж у промоушен злощасного стимпанка, було вкладено компанією Walt Disney Pictures в рекламу «Повернення Мері Поппінс»: $5,29 млн. Ще більше влила компанія Annapurna Pictures у промо «Влада» із загримованим до невпізнання Крістіаном Бейлом.
До речі, не пропустіть новий проект Annapurna – драмеді «Куди ти зникла, Бернадетт?» із Кейт Бланшетт, трейлер якого ми публікували днями.
Фото: Paramount Pictures