Uzabase була заснована 10 років тому двома банкірами і консультантом із IT. У 2013 році компанія випустила новинний застосунок NewsPicks, який на сьогодні зібрав аудиторію в 3 мільйони користувачів. Як заявляють у компанії, NewsPicks заробляє 50% на рекламі і 50% на передплаті, яка коштує користувачам $15 на місяць.
З придбанням Quartz компанія Uzabase намір зміцнитися на ринку ділових новин, приділяючи особливу увагу користувачам мобільних пристроїв і соцмереж.
Як повідомляють фахівці Quartz, за решту півроку дохід від реклами має вирости на 35%, водночас Uzabase має намір впровадити в видання послуги на кшталт передплати, до якої вдається все більше компаній.
«Ми очікуємо, що наші існуючі продукти залишаться безкоштовними, але будуть зосереджені на наданні преміального контенту та інших послуг», – заявив головний редактор Quartz Кевін Делані.
Штаб-квартира Quartz залишиться в Нью-Йорку, керівництво видання також збережуть.
Зі слів Юсуке Умеда, генерального директора NewsPicks, Quartz був «воістину першою новою медіакомпанією, яка успішно поєднує якісну журналістику з мобільними технологіями». Бізнесмен також зазначив, що він радий входженню видання в японську медіакомпанію.