Дані, отримані Kantar TNS CMeter, базуються на дослідженні користувачів Android у віці 16-55 років, що проживають у містах із населенням понад 50 тис. осіб (представлені нижче показники відображають дані станом на квітень 2018 року).
З’ясувалося, що Telegram посідає 3 місце в рейтингу месенджерів, якими користуються в Україні. Його випереджають Viber і Facebook Messenger. Незважаючи на те що Telegram у Україні вже встиг стати нішевим месенджером для айтішників, криптовалютчиків, представників медіа та піару, звичайні користувачі все ще віддають перевагу звичному месенджеру в Facebook і Viber, який давно завоював свою аудиторію.
Помітною особливістю аудиторії додатки Telegram в Україні є вік – 16-25 років (44% від загальної кількості). Другою за кількістю стала вікова група 36-45 років. Цікаво, що 46% користувачів не перебувають у шлюбі, а 23% користувачів Telegram в Україні проживають в Києві.
Помітно, що Telegram популярний в основному серед молоді. І не тільки завдяки наборам стікерів і можливості листуватися в секретних чатах. Саме молоді люди зайняті в так званому кретивному секторі, активно цікавляться новими технологіями, криптовалютами та медійними трендами. А така аудиторія віддає перевагу саме Telegram.
Наступні дані були наведені, швидше, з метою потішити читачів, адже те, що 19% користувачів українського Telegram п’ють віскі, може бути корисно хіба що вузьким фахівцям лікеро-горілчаної галузі. Втім, віскі у нас досі вважається чимось на зразок елітарного напою, тож такий високий відсоток зовсім не випадковий.
А ось знання того, що в Telegram присутні активні шопери, стане в пригоді публічним каналам, які здійснюють онлайн-продажами або роблять платну рекламу в своїх пабліках.