Зі слів Алли Шоріної, «заради успішного ведення бізнесу в кожній великій компанії мають так пізно змінюватися менеджери-керівники». Чим же збирається надалі займатися експертка, ми вирішили особисто запитати у Алли Шоріної.
«Я довгий час витрачала знання, отримані раніше, зокрема, на держслужбі та в “Приватбанку”. Тепер мені потрібна пауза й тиша, щоб відчути, яким справам надалі я хочу присвятити себе, які цілі надихатимуть і спонукатимуть до активних дій. Крім цього, я, звичайно, – командний гравець. А тут, як у пісні у БГ (Борис Гребенщиков. – Ред.), «ми рухаємося повільно, але ми рухаємося напевне», – ділиться з «Телекритикою» Алла Шоріна.
Через тернии к «цифре»
«Одиночне плавання має свої переваги, але ймовірно, я і надалі віддаватиму перевагу проектам, які передбачають роботу команди однодумців», – запевнила екс-гендиректор CO-OP Media,
Водночас у самому холдингу підбивають підсумки. За час керівництва Алли Шоріної з 2013 року прибуток CO-OP Media зріс у 4,2 разу, а також традиційні бізнес-напрямки (тижневик «Порадниця», «Вісті CO-OP» і поліграфічне виробництво) поповнилися новими проектами – журналом «Розумашка», інтернет-порталом Uamarket.info, розважальним порталом LeMonade, а також книговиданням і періодичними виданнями з рукоділля.
Наразі невідомо, хто обійме вакантну посаду генерального директора CO-OP Media.
Редакція «Телекритики» бажає Аллі удачі в пошуку нової роботи і творчого натхнення!