Онлайн-кінотеатр Netflix повідомив про зниження кількості передплатників у США в другому кварталі на 100 тисяч, тоді як компанія прогнозувала зростання на 300 тисяч осіб. Падіння було викликане збільшенням ціни найпопулярнішого тарифного плану, що вміщує дві одночасні трансляції у HD – з $10,99 до $12,99 на місяць, пише Multichannel.
Бюджетний тариф на одну трансляцію SD подорожчав на долар, до $8,99. Преміальний пакет на чотири потоки з 4K/HDR зріс у ціні до $15,99 (+ $2).
Водночас кількість передплатників на зовнішніх ринках зросла на 2,83 млн доларів за прогнозу зростання на 4,81 млн. Виручка зросла на 26% до $4,92 млрд за прогнозу $4,93 млрд.
У листі акціонерам компанія визнала, що прогнозованих значень не вдалося досягти в жодному регіоні, при цьому в регіонах, де зросли тарифи, відставання від прогнозу було істотнішим.
Netflix очікує поліпшення показників у третьому кварталі, розраховуючи на ексклюзивні покази нових серій серіалів «Помаранчевий – хіт сезону» і «Дивні дива». Компанія повідомила інвесторам, що очікує зростання абонентської бази на глобальному ринку на рівні 7 млн осіб. У компанії також запевнили, що не мають наміру запроваджувати рекламну модель, оскільки впевнені, що в довгостроковій перспективі цінність бізнесу, що не конкурує за рекламні доходи, буде вищою.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що стрімінговий сервіс WarnerMedia буде називатися HBO Max.
Фото: pixabay