Французьке видання Brut, яке прославило шведську активістку Грету Тунберг, отримало $40 млн від інвесторів. Про це повідомляє NY Post.
Раніше компанія залучила 10 мільйонів євро у Kima Ventures. Нове фінансування компанія отримала від інвестиційних фондів Red River West і Blisce. Останній інвестував також в Spotify, Pinterest та Bird.
Brut – це новинні відео. Видання нещодавно стало відомим у зв’язку з тим, що вперше показало виступ шведської активістки Грети Тунберг. Спочатку видання запускалося як медіа для Instagram та інших social-платформ, але потім заснувало власний сайт, на якому збирає всі свої відеоролики з різних майданчиків.
Зараз у сайту є американська, британська, мексиканська, індійська і французька версії.
У серпні засновник проекту Гійом Лакруа розповів, що відео, розміщені у Facebook, переглянули 232 млн разів. Це були перегляди з США. Відео з Гретою Тунберг тільки за один день подивилися 9,8 млн разів.
Фото: pixabay
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та Facebook!