Медіакомпанія NBCUniversal повідомила про завершення тестування нової інтерактивної реклами. Завдяки їй глядачі можуть купувати товари, представлені в ТВ-шоу, зі смартфона під час перегляду. Про це повідомляє TechCrunch.
Для використання цієї функції застосовують QR-код. Так, під час трансляції в кутку екрану з’являється оголошення з кодом, і якщо глядача зацікавив продукт в оголошенні, то його можна купити за допомогою програми для сканування таких кодів.
До цього моменту NBCUniversal тестувала технологію тільки у власних шоу та під час трансляції великих заходів, наприклад, Відкритого чемпіонату Франції з тенісу (спонсором якого виступила компанія Lacoste), велогонки Тур де Франс (Zwift), ранкової програми Today (Walmart) і шоу Songland (Roli).
Із самого початку для привернення уваги ведучі та коментатори спеціально вказували на інтерактивну рекламу. Тепер медіакомпанія почала показувати інтерактивну рекламу у всіх своїх програмах, що йдуть в прямому ефірі.
NBCUniversal повідомив, що під час тестового періоду були зафіксовані десятки мільйонів дій з інтерактивною рекламою. Це призвело до того, що середній коефіцієнт конверсії виявився на 30% вище, ніж в цілому по ринку електронної комерції США.
Керівництво NBCUniversal написало, що глядачам не варто турбуватися про те, що рекламні оголошення раптово заповнять улюблені шоу, бо у них будуть обмеження: один бренд на програму.
Фото: NBCUniversal
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та у Facebook!