Головний директор з розвитку контенту Netflix Тед Сарандос заявив, що кількість країн, для яких на сервісі будуть виходити матеріали рідною мовою, буде збільшено з 17 до 30. Всього сервіс планує випустити 130 сезонів неангломовних серіалів. Про нову стратегію розвитку Netflix пише Forbes.
Тед Сарандос також оголосив про чотири міжнародні проекти, включно зі зйомками в Ісландії і Мексиці. Раніше повідомлялося про те, що на платформі запустять десять серіалів для Південної Кореї.
Найбільшу активність для залучення передплатників сервіс розгорнув в Індії. Там в липні був представлений окремий план підписки за $2,80 на місяць винятково для мобільних пристроїв. Головний директор з розвитку продукту Грег Пітерс заявив, що старт вийшов дуже непоганим.
На даний момент відомо, що для Індії Netflix готує 16 оригінальних серіалів і 24 фільми. Зокрема, у вересні сервіс уклав довгострокову угоду з індійським кінорежисером і телеведучим Караном Джохаром і оголосив про те, що візьметься за екранізацію о роману Аравінда Адіги «Білий тигр», який отримав широке визнання критиків.
Netflix продовжить розвивати американський ринок і зміцнювати свої лідерські позиції у зв’язку зі швидким запуском сервісів Disney+ і Apple TV+. Платформа відмовилася від виробництва серіалів зі специфічним змістом («ОА», «Живемо сьогоднішнім днем» і «Тука і Берті»), на останні сезони були продовжені «Грейс і Френкі», «Кінь БоДжек» і «Блиск». Зовсім скоро платформа розпрощається з класичними комедійними серіалами, включно з «Офісом», який перейде на стрімінговий майданчик Peacock від NBC Universal, а також ситком «Друзі», за право показу якого Netflix заплатив цього року $100 млн, але який довелося поступитися конгломерату WarnerMedia після невдалих торгів з правовласниками.
Сервіс щедро заплатив за права на показ серіалу «Сайнфелд» з 2021 року, обійшовши суперників Amazon, Viacom і Hulu, на яких серіал можна дивитися зараз. Угода Netflix з правовласниками укладена на п’ять років і, за чутками, обійшлася стрімінговому гігантові не менш ніж в півмільярда доларів.
Змінити стратегію компанію міг змусити приріст абонентської бази. За результатами фінансового звіту, Netflix за III квартал 2019 року наростив абонбазу на 6,8 млн користувачів. Аналітики компанії прогнозували, що число нових передплатників сервісу досягне 7 млн, але цей прогноз не справдився. Раніше прогнозувалося, що їх кількість сягне 8,8 млн. І це, незважаючи на те що аудиторія платних передплатників Netflix в США скоротилася вперше за 8 років. Виробництво контенту за минулий рік подорожчало на 30%.
Аналітик дослідницького агентства eMarketer Росс Бинс зазначає, що, швидше за все, сервіс досяг свого максимуму абонентської бази в США. Видання посилається також на результати опитування, проведеного кілька місяців тому маркетингової фірмою Morning Consult, які показали, що 30% американців у віці від 18 до 29 років скасують підписку на Netflix, якщо звідти зникнуть «Офіс» і «Друзі».
У липні був опублікований прогноз Стівена МакБрайда, професійного інвестора і головного аналітика дослідницької фірми RiskHedge, згідно з яким в найближчі кілька років Netflix може впасти в ціні з поточних $165 млрд (30-е місце серед публічно торгуються компаній США) до $ 100 млрд. За таких обставин акції компанії будуть коштувати приблизно $225 за штуку, що на 40% нижче поточної ціни.
Нагадаємо, за підсумками III кварталу 2019 го, загальна виручка компанії склала $5,2 млрд, збільшившись на 31% в порівнянні з попереднім роком, а операційний прибуток подвоїлася в річному вирахуванні до $1 млрд.
Фото: pixabay
Підписуйтесь на «Телекритику» в Telegram та на Facebook!