Бренди втрачають потенційних клієнтів через потокові сервіси, в яких не передбачена реклама. Щоб достукатися до аудиторії відеострімінгів, використовують нові способи, такі як продакт-плейсмент всередині шоу, спонсорство окремих епізодів серіалу або шоу цілком. Про це повідомляє Аdweek.
Віце-президент із партнерства Viacom Digital Харлі Блок каже: «Усі бренди хочуть бути на Netflix. Це середовище без реклами, але там багато уваги. Оскільки ви не можете купити там рекламу, то як ще можна партнерам бренду увійти до цього середовища, щоб це мало сенс?» Основна причина, з якої стрімінги стали привабливими для рекламодавців, – це те, що ринок телевізійного продакт-плейсменту стрімко зростає. Так, у 2018 році він становив $7,15 млрд, а за рік збільшився до близько $10 млрд. Також ЗМІ прогнозує, що з кожним роком сегмент зростатиме на 15%.
За цим прикладом Branded Entertainment Network, яка допомагає брендам опинитися всередині шоу, уклала контракт із Amazon Prime. Тепер стрімінгу доведеться інтегрувати зернові каші бренду Cheerios в епізоди серіалу «Дивовижна місіс Мейзел». Щодо Netflix, то він розпочав співпрацю з агентством Awesomeness. Так, у серіал «Дрібнички» вводиться бренд одягу Hollister.
Фото: pixabay
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!