Washington Post ліцензував своє програмне забезпечення для компанії за межами медіаіндустрії – BP Plc. Про це
повідомив Bloomberg.
В Arc фахівці PR-служби нафтової компанії BP будуть створювати контент на 250 внутрішніх сайтах, поштових розсилках і незабаром – у мобільному заастосунку. Аудиторія цих корпоративних медіа – майже 70 тис. працівників.
«Ми зрозуміли, що багато великих компаній, по суті, є видавцями», – сказав Фред Раян, видавець Post.
Керівники Washington Post кажуть, що набір інструментів Arc дає змогу компаніям розміщувати повідомлення на різних платформах – у тому числі й застосунках, мобільних веб-сайтах, інформаційних бюлетенях та соціальних мережах. Також видавці можуть заробляти на цьому за допомогою реклами або передплати.
Доходи цього напрямку в Washington Post зросли втричі з 2016 по 2017 рік. Bloomberg повідомляє, що в наступні три роки обсяг доходів із цього бізнесу сягне $100 млн.
Post створила бізнес з ліцензування Arc ще в 2014 році й роздавала це фірмове програмне забезпечення своєї редакції безкоштовно для студентських газет. Поступово його клієнтська база розширилася до медіакомпаній, які керують більш як 600 веб-сайтами по всьому світу, зокрема Boston Globe, Tribune Publishing Co. і Raycom Media Inc.
Фото: Unsplash
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!