Рекламне агентство PlusOne провело дослідження, в якому вивчило особливості української аудиторії в Facebook і Instagram. За його результатами, соцмережі продовжують нарощувати свою аудиторію в Україні. На початку осені 2019 року рекламні інструменти Facebook змогли охопити 18 млн унікальних користувачів. Незважаючи на деактивацію 1 млн фейковий акаунтів, аудиторія продовжує зростати.
.
У Instagram більше користувачів серед аудиторії до 30 років, ніж у Facebook. Кількість користувачів Instagram
знижується починаючи з 26-річних, а Facebook – з 32-річних.
В українському Facebook переважає жіноча аудиторія, яка становить понад 61%, або 7,6 млн, користувачів. Чоловіків зареєстровано 4,9 млн, це приблизно 39%. Найбільше, як чоловіків, так і жінок, зареєстрована віком від 29 до 35 років.
У Instagram гендерне співвідношення аналогічне за дещо менших цифр: чоловіків – 4,1 млн, жінок – 6,3 млн. Однак вікові особливості аудиторії інші. Серед обох статей Instagram найпопулярніший у 19-річних, а також у 25–26 років
Українська аудиторія Facebook має вищі показники активності, ніж середні у світі. Українці набагато охочіше взаємодіють із рекламними оголошеннями та повідомленнями, які просуваються рекламними інструментами. В середньому за 30 днів українець клікає на 18 рекламних постів.
Фото: PlusOne, Unsplash
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!