За перше місце в четвірці лідерів NBC розпочав боротьбу з CBS, ABC і Fox вже понад двадцять років тому. Сьогодні, в основному завдяки найглобальнішій телетрансляції зимових Олімпійських ігор, NBC нарешті домігся свого. Згідно з аналітичним центром Nielsen, охоплення аудиторії в зимовий сезон на NBC становило в середньому 9,56 мільйона глядачів, він обігнав розважальний канал CBS на 18 тисяч глядачів (9,38 мільйона). Якщо ж порівнювати успіх NBC з цим же сезоном минулого року, то в цілому охоплення аудиторії каналу збільшилося на 7%.
«П’ять років тому ми (NBC. – Ред.) посідали четверте місце за популярністю серед глядачів. І ми максимально намагалися підтримувати цей рівень. Тож сьогоднішня перемога – показник сили NBC як професійного каналу. Звичайно, у цьому нам допомогли також такі шоу, як Sunday Night Football, Will & Grace, The Voice і America’s Got Talent», – розповів Variety голова NBC Entertainment Боб Грінблатт.
Сьогодні рейтинги найпопулярніших телеканалів у зимовому сезоні виглядають таким чином: NBC – 9,569 млн, CBS – 9,385 млн, ABC – 5,911 млн, Fox – 5,892 мільйонів глядачів.