Інфографіка маркетингового ресурсу Socialbakers торкнулася теми різниці залученості в соціальних мережах, рекламних майданчиків із найкращою конверсією і нюансів реклами в Facebook і Instagram. Дослідження доступне для скачування на сайті Socialbakers.
«Дані показують, що ті маркетологи, які не вкладають багато зусиль у платні соціальні мережі, відстають», – каже CEO Socialbakers Ювал Бен-Ідцжак.
Дослідження показує, що аудиторія Facebook і Instagram приблизно однакова за кількістю, проте користувачі Instagram активніші.
Щодо взаємодій, за останній рік у Instagram вони знизилися до рівня червня 2018 року. А в Facebook цифри навіть нижчі, ніж улітку 2018 року.
До топового формату контенту як і раніше входять зображення. На Facebook – 70%, а в Instagram – 80% популярних публікацій – це картинки. З відеоматеріалами справи дещо гірші – тільки 20% і 15% відповідно.
Рекламу краще підганяти під мобільну версію сайту, оскільки смартфонами користуються частіше. Також ціна за клік у десктопній рекламі вища майже втричі.
Показник клікабельності найвищий за розміщення реклами в стрічці Facebook (1,60%). У Instagram справи йдуть гірше – 0,25%, тому понад 60% усіх видатків на рекламу як і раніше виділяється на стрічку новин Facebook.
Нагадаємо, «Телекритика» нещодавно писала про те, які сайти найчастіше відвідували українці в серпні.
Фото: Socialbakers, Pixabay
Підписуйтеся на «Телекритику» в Telegram і на Facebook!