Конференція «Телебачення як бізнес», яка відбувається в рамках третього дня міжнародного медіафоруму KYIV MEDIA WEEK, відбудеться 18 вересня 2019 року в готелі Hyatt Regency Kyiv. Про це повідомляє організатор заходу – «Індустріальний телевізійний комітет».
Десятий рік поспіль лідери медіаринку і провідні фахівці в рамках конференції «Телебачення як бізнес» публічно обговорюють актуальні проблеми сфери, способи їх вирішення, обмінюються досвідом успішної реалізації медіапроектів та специфікою менеджменту. Традиційно конференція відкриється «Самітом медіалідерів» за участю керівників найбільших медійних компаній України (склад учасників «Саміту» буде оголошено додатково).
У рамках першої секції буде презентовано The Nielsen Digital Consumer Survey, який реалізовується в рамках міжнародного проекту компанії і вперше охопив територію України. Крім цього, провідні експерти презентують актуальні кейси рекламного ринку і поділяться досвідом їх успішної реалізації.
Друга секція почнеться з доповідей на тему кодування сигналу телеканалів на супутнику від Ярослава Пахольчука (виконавчого директора, члена правління групи 1+1 media, директора напрямку платного телебачення) і аналізу трендів ТВ-ринку в 2019-му і прогнозів його розвитку в 2020-му від Андрія Партики (генерального директора Ocean Media). Ці теми доповідачі продовжать як модератори у двох наступних дискусіях.
Провідні топ-менеджери ринку, селери та представники агентств обговорять ситуацію на ТВ-ринку, його розвиток, тренди і визначальні чинники на 2020 рік. До дискусії за участю керівників рекламних агентств і сейлз-хаусів долучаться: Андрій Партика (генеральний директор Ocean Media), Валерій Варениця (комерційний директор сейлз-хауса «Плюси»), Андрій Андрющенко (CEO IPG Mediabrands Ukraine, razom communications), Антон Зінченко (CEO Evident Media), Юлія Бучак (керуючий директор OMD Media Direction Ukraine), Олександр Гороховський (CEO Dentsu Aegis Network Ukraine), Андрій Рибкін (Media Shared Practices Director, Publicis Groupe Ukraine) та Дмитро Дутчин (комерційний директор Space Media).
Друга панельна дискусія цієї секції буде присвячена актуальним проблемам, успіхам і тенденціям дистрибуції/PAY TV в Україні. Секція відбудеться за участю: Ярослава Пахольчука (виконавчого директора, члена правління групи «1+1 медіа», директора напрямку платного телебачення), Федора Гречанінова (директора зі стратегії та розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна»), Антона Дзюбенка (генерального директора «Воля»), Юлії Трибушної (директора дивізіону Digital і PayTV StarLightMedia), Миколи Фаєнгольда (комерційного директора дивізіону Digital і PayTV StarLightMedia).
Ознайомитися з деталями програми і доповідачами можна на сайті конференції. У рамках підготовки до заходу можливі зміни і доповнення до програми, інформацію про що буде поширено заздалегідь.
Нагадаємо, 29 серпня стало відомо про звільнення директора з ТВ-вимірювання Nielsen Софоклеса Маркідеса. Як писала «Телекритика», заміна буде представлена на конференції «Телебачення як бізнес».
Фото: pixabay