«ТРК Люкс» – перший медіахолдинг в Україні, який продав франшизу радіостанції за кордон. Від учора українське радіо мовить у Казахстані, причім покриває понад 46% території країни, передає 24tv.ua.
Партнери з Казахстану розповіли, що довго та прискіпливо вибирали, з ким працювати серед російських і українських радіостанцій. І зрештою зупинилися саме на «Люкс ФМ».
«Ми вибрали “Люкс ФМ”, тому що нам сподобався музичний формат, станція є лідером на ринку України. Також для нас важливий професійний підхід і допомога команди «Люкс ФМ» в організації мовлення у нашій країні. Впевнені, що цей формат буде затребуваний на території Казахстану. Запуск нової радіостанції надасть нового імпульсу розвитку нашого медіаринку, і сподіваємося, що радіослухачі оцінять цікавий контент і формат нової радіостанції», – прокоментував Тимур Сатібалдін, генеральний директор «Тандем Медіа Group», яка придбала франшизу.
Генеральний директор радіо «Люкс ФМ» Роман Андрейко розповів, що виходу на міжнародний ринок допоміг креатив: «Ми запустили свій проект у середині 90-х і починали реально з нуля: створення назви, логотипу, а згодом розвиток бренду і радіомережі. Ми пішли складнішим шляхом, ніж наші конкуренти, але нам вдалося зробити його одним із найуспішніших на ринку! А зараз ми пишаємося тим, що можемо експортувати свій успішний бренд! У планах створення по-справжньому міжнародного бренду, і ми над цим працюємо. Казахстан – це перша ластівка!»
Продюсер «Люкс ФМ» Євген Фешак поділився, якою буде радіостанція в Казахстані: «Ми дуже пишаємося тим, що першими серед українських радіостанцій вийшли на міжнародний рівень. Люкс ФМ не просто помітили серед конкурентів, його вибрали! Для нас це багато значить тому, що наша радіостанція – це класний настрій, і це ми доводимо насамперед своїм унікальним контентом. Те, що ми вийшли на міжнародний рівень, означає, що класний настрій зараз затребуваний! У Казахстані продовжуватимемо пропагувати його своїм брендом. Плануємо зробити там грандіозну акцію LuxFmPartyTour із топовими зірками, провести багато наших чудових акцій, які вже успішно організовували в Україні. Ми поділимося досвідом запуску найкреативнішого продукту серед радіостанцій».
Фото: lux.fm