Витрати на політичну рекламу на телебаченні протягом виборів президента і Верховної ради становили 1,2–1,5 млрд грн. Це результати дослідження Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК).
За даними ВРК, політична реклама в пресі коштувала партіям 50 млн грн, а на радіо – 70 млн грн. На зовнішню рекламу протягом виборчих кампаній політики витратили 462 млн грн. Найдорожчим виявилося просування в інтернеті – 1,3–1,5 млрд грн.
Загалом видатки на політичну медіарекламу в 2019 становили 3,5 млрд грн. Ця сума додала приблизно 14% до загального обсягу комерційного рекламного медіаринку. Розбивку витрат окремо на президентську і парламентську кампанії ВРК не надала.
Раніше «Телекритика» писала, що найефективніше свою політичну рекламу на ТБ розміщували партії «Слуга народу», «Радикальна партія» і «Голос», причому найефективнішим було їх поширення на розважальних телеканалах.
Фото: pixabay