Колишній шеф-редактор ділового інтернет-видання «Дело» Катерина Венжик із 31 липня працює на порталі Liga.net директором із нативної реклами видання. Про своє нове місце роботи вона повідомила в Facebook. У коментарі до посту вона зазначила, що 13 років тому вже працювала редактором у Liga.net.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2744746698869737&set=a.156709334340166&type=3&theater
«Моє завдання – навчитися робити це (створювати нативку. – Ред.) найкраще на ринку, навчити клієнтів, як можна просувати себе цікавим контентом, і заробити для Liga.net багато-багато грошей, щоб у редакції була можливість рости в різних напрямах і форматах», – прокоментував Катерина Венжик своє призначення «Телекритиці».
Зазначимо, 1 січня 2017 року Катерина Венжик пішла з посади головного редактора інтернет-порталу «Дело». Після чого працювала в компанії YouControl, а також над проектом «Простономіка» на «Громадському», пізніше – експертом з комунікацій проектного офісу реформи фінсектора при НБУ.
Нагадаємо, редактори Liga у середині липня повідомили про те, що будуть судитися за «витіюватість формулювань» у матеріалі MC Today про джинсу. MC Today написала про те, що портал Liga.net публікує платний матеріал без плашки «Реклама», але з позначкою «Про вибори 2019» за 20 тисяч гривень.
Фото: facebook