У результаті дослідження було визначено частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами:
Банерна реклама | 34% |
In-stream video (реклама в видеоплеере pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) | 41% |
In-page video (content-roll) | 11% |
Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці тощо) | 9% |
Спонсорство | 5% |
Частка сегментів мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обігу медійної інтернет-реклами становить:
Перше півріччя 2019 р. | 2018 р. | |
Банерна реклама | 20,7% | 25,3% |
In-stream video | 22,0% | 15,5% |
In-page video (content-roll) | 0,7% | 0,2% |
Інші нестандартні рішення | 2,5% | 1,6% |
Спонсорство | 1,1% | 0,4% |
Усього (частка мобільної реклами в загальному обігц) | 47% | 43% |
Була визначена частка закупівель за допомогою Programmatic, вона становила для агентств 34,6%. Також автори дослідження визначили частку соціальних медіа та месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.). Вона становила у агентств 36,54%.
У дослідженні взяли участь українські рекламні агентства Dentsu Aegis Network Ukraine, razom communications, Sigma, Havas Digital, Publicis One, TMGU, AdWork, DIEVO, MediaHead, Netpeak; newage, WebPromo, ADINDEX. Другий етап дослідження завершиться 8 серпня. За його підсумками буде визначено обсяги ринку медійної інтернет-реклами України за перше півріччя 2019 року, частка прямих продажів на цьому ринку та частка продажів за допомогою Programmatic.
Фото: Pixabay