Seventeen – журнал для підлітків, що випускається в США з 1944 року. Рік тому видання повністю припинило виходити друком, щоб сконцентруватися на digital-напрямку. За рік канал Seventeen в YouTube наростив аудиторію в 1,5 млн глядачів, а кількість переглядів збільшилася на 205%. Про це пише MediaPost.
«YouTube – це місце, де наша цільова аудиторія розважається і читає новини. Покоління Z проводить там максимум свого часу. І вони не просто клікають, щоб подивитися і піти, вони підписуються», – каже Крістін Кох, виконавчий директор Seventeen.
Левову частку контенту на YT становлять оригінальні шоу видання, такі як Bestie Picks Bae, де друзі учасників обирають їм пару, і Lyric Challenge із запрошеними зірками.
Крім YouTube, Seventeen активно ведуть свій Instagram-аккаунт, який налічує вже 1,6 мільйона підписників. Також, у видання 2,2 млн фоловерів на відеоплатформі TikTok, популярній поміж підлітків.
Нагадаємо, нещодавно видавничий дім Conde Nast продав провокаційний журнал W, а його колишній головний редактор зажадав компенсації в розмірі $1 млн.
Фото: Seventeen Magazine