За останні 24 години в українському сегменті Twitter цей хештег використовували понад 5 тисяч разів. Хто запустив тренд – поки незрозуміло, але багато дівчат у своїх історіях згадують сестер Хачатурян, суд над якими зараз триває у Росії. Суть #мне_нужна_гласность наближена до #MeToo і так само вчергове порушує проблему харасменту і зґвалтувань. Більшість історій, які розповідають українки, відбувалися з ними в підлітковому віці: вони ставали жертвами домагань дорослих чоловіків або були зґвалтовані.
У відповідь на зростання інтересу до цієї теми, як завжди, з’явилися хейтери – чоловіки, які під цим хештегом пишуть історії в стилі «сама винна». Як антифлешмоб деякі користувачі, застосовуючи хештег #мне_нужна_гласность, стали продавати гаражі.
Нагадаємо, хештег #MeToo розійшовся всіма соціальними мережами в 85 країнах, тільки в Twitter його використовували понад 19 мільйонів разів, у середньому – по 55 319 разів на день. Дві третини дорослих американців, які використовують соціальні медіа, зазначили, що історії про сексуальне насильство і харасмент постійно з’являються у їхніх новинних стрічках, а 29% користувачів сказали, що такі історії є значною частиною їхніх стрічок.
Фото: Today’s Veterinary Business