Згідно з дослідженням, яке провела компанія Instascreener, у США та Канаді витрати на інфлюенс-маркетинг зросли на 83% порівняно з минулим роком. Про це пише The Drum.
З’ясувалося, що другий квартал 2019 року був найуспішнішим для маркетингу впливу, причому бренди витратили загалом $442 млн. Це на $69 млн більше порівняно з попереднім періодом. У другому кварталі на Instagram витратили $314 млн, але в цілому $58 млн доларів пішли на фальшивих підписників.
Найбільше на рекламу у блогерів витратила компанія Fashion Nova ($5,5 млн). За нею іде алкогольний бренд Ciroc з $3,4 млн і Flat Tummy Co з $2,9 млн.
Незважаючи на те, що відомі маркетологи (серед них і колишній директор з маркетингу Unilever Кіт Від), закликають галузь відмовитися від неефективних вимірювань, фальшивих підписників і шахрайства з боку інфлюенсерів, видатки на цей напрям постійно зростають.
Маркетинг впливу як і раніше залишається темною сферою, яку Управління зі стандартів реклами (ASA) прагне взяти під контроль. Раніше цього року британський спостерігач за рекламою надіслав попередження про порушення суворих правил щодо платних публікацій в Instagram приблизно 300 блогерами.
Фейкові підписники також залишаються проблемою. Минулого місяця дослідження соціальних мереж учасників шоу Love Island на ITV показало, що практично всі блогери (за невеликим винятком) накрутили собі рейтинг в Instagram, зібравши армію фальшивих підписників. Згідно з дослідженням, половина їхніх передбачуваних фоловерів підробні.
Водночас нещодавнє дослідження, проведене лондонським маркетинговим агентством Whalar, показало, що рекламні кампанії інфлюенсерів на 277% «емоційно інтенсивніші» та більше запам’ятовуються, ніж телевізійна реклама і реклама на Facebook і Youtube.
Раніше «Телекритика» повідомляла, що Instagram буде боротися з образами користувачів.