З 2017 року Міністерство інформаційної політики витратило 401 млн гривень. Ця сума вказана у звітах державного казначейства, за повідомленням голови експертної організації StateWatch Гліба Канєвського, – передає epravda.com.ua.
У 2017 році на статтю «Захист інформаційного простору» виділили 33,6 млн гривень. Минулоріч суму збільшили у понад 10 разів – до 358,5 млн гривень.
Цього року відомство використало 9,1 млн гривень. До кінця 2019-го планує витратити ще 100 млн. Таким чином загальна сума, витрачена міністерством, складе 545 млн гривень.
Згідно зі звітом про виконання бюджетної програми за минулий рік, найбільші витрати міністерства інформаційної політики пішли на виробництво і поширення соціальної реклами різних форматів (164,5 млн грн), розміщення інформації на захист національних інтересів в українських та іноземних ЗМІ (124,3 млн грн), проведення різних публічних заходів в Україні і за її межами, у тому числі медіамостів (51,5 млн грн).
У звіті вказано, що протягом 2018 року міністерство організувало заходи із захисту інформаційного простору, провело обговороення інформаційної безпеки на міжнародному рівні і створило базу навчальних матеріалів з медіаграмотності. У прикордонних містах проводили фестивалі та виставки, організовували перегляди патріотичних фільмів.
Нагадаємо, минулого року Міністерство інформаційної політики представило бренд України для популяризації нашої країни на міжнародному рівні.
Фото: mip.gov.ua