Facebook не полишає сподівання на свій відеосервіс Watch і працює над запуском оригінального цифрового контента з ProSiebenSat.1, який володіє німецькими аналогами «Голосу» і «Топ-моделі», а також шоу Late Night Berlin. Крім того, платформа намагається залучити більше новинних каналів на міжнародному ринку. Про це пише Digiday.
Не всі європейські компанії поспішають працювати з Facebook. Медійні агентства Великої Британії як і раніше не знають, чи можуть вони відповідати їхнім вимогам щодо масштабу, продуктивності та безпеки бренду. Наприклад, у США Facebook платить програмам і шоу від $1 млн до 10 млн, але може не продовжити угоду через низькі рейтинги.
Проте компанія стверджує, що на перегляд Watch 140 мільйонів осіб витрачають щонайменше хвилину на день. У середньому ці щоденні відвідувачі проводять понад 26 хвилин у Watch кожного дня, цей показник майже подвоївся за останні шість місяців. За даними Facebook, кількість сторінок, що приносять видавцям і творцям понад $1 тис. на місяць, збільшилася у вісім разів, тоді як кількість сторінок, які заробили понад $10 тис. на місяць, потроїлася порівняно з минулим роком.
Раніше стало відомо, що Сільвіо Берлусконі придбав акції ProSiebenSat.1, нового партнера Facebook у Німеччині.
Фото: © SAT.1/André Kowalski