Хто говорить
Продюсери популярних телевізійних і кінофильмів
Алла Ліповецька
Олег Кохан
Гострий запит сьогоднішнього українського глядача – професійно і чесно виконана історія від українських кінематографістів. Якщо є якісне вітчизняне кіно, де присутня персональна позиція автора фільму, воно буде сприйняте на ура.
“До появи «Хресного батька» були десятки фільмів про мафію. Але саме цей став класикою”
Олеся Лук’яненко
Зараз потрібно те, що дасть можливість відволіктися від реальності, – світлі сімейні історії або складні, заплутані детективи, де є чим посушити голову. Наприклад, цього року на Одеському кінофестивалі у програмі серіалів були представлені перші дві серії бельгійського проекту «Готель Beau Séjour». Я досі вражена. Хочеться робити проекти такого рівня.
Також мені цікаво і дуже хочеться почати знімати класні дорогі серіали, які можна показувати на великому екрані, як це вже роблять у всьому світі. Хочеться, щоб наші телеканали перестали боятися слова «драма», оскільки саме цей жанр сьогодні царює в світі серіалів. Кримінальні, історичні, сімейні драми – останні навіть із суфіксом «ді», тобто «драмеді».
Вікторія Забулонська
Юрій Мінзянов
Для глядачів завжди були і залишаються актуальними історії про людей і стосунки. Незалежно від часу і стану в країні. Жанр і формат може бути будь-який – це тільки «приправа».
Українське кіно, схоже, зараз переживає етап гігантоманії. Пропонуються дуже великі бюджети, дуже масштабні проекти. А я вважаю, що нам потрібно орієнтуватися на приклад румунського кіно – воно починалося з малобюджеток, що ґрунтувалися на розповідях про себе. І для нас актуально зараз розповідати про себе, про те, що хвилює саме нас.