ScreenDaily присвятив фільму хвалебну рецензію, назвавши його «помітним дебютом». «У своєму першому повнометражному фільмі Наріман Алієв демонструє самовладання і зрілість не за віком. 26-річний режисер консолідував теми та підхід, використані в його короткометражних фільмах Sensiz (2016) і Seni Sevem (2014), у вдумливу роуд-муві, що показує складні лінії розлому між Україною і Росією. “Додому” повинен привернути увагу фестивалів і дистриб’юторів, які полюють за молодими талантами». Оглядач порівняв рефлексивність фільму з кінематографом турецького режисера Нурі Більге Джейлана, якого, своєю чергою, часто порівнюють із Антоніоні, Тарковським і Бергманом.
Прем’ра фільму в «Окремому погляді»
Французька Libération теж присвятила матеріал українській прем’єрі. «Перший [повнометражний] фільм 26-річного українця Нарімана Алієва, який на презентації закликав міжнародне співтовариство згадати про долю українських політв’язнів у Росії та Криму, містить прекрасні сцени та піднесені панорамні кадри південноукраїнської провінції. […] Однак щось не так зі сценарієм: він не завжди переконливий і осмислений, а це означає, що нам важко влитися в цю історію і віддатися почуттям». Le Figaro також не обійшла увагою картину Алієва.
Цікаво, що одна з найсхвальніших рецензій на фільм надійшла з Росії. Рецензент «Рамблер.Кіно» порівнює сюжет фільму з «Антигоною» Софокла – «трагедією, яка наріжним каменем лежить в основі західної цивілізації». «У Росії ці картини не покажуть і навіть не викладуть на торенти (спробуйте знайти в мережі хоча б одну українську картину, зняту після 2014–2015 року), а про людську ціну геополітики біля найближчого західного кордону не заведено говорити в вітчизняній масовій культурі. Донбас залишається в зоні замовчування, Крим зручніше сприймати в курортно-романтичному ключі; у нас про Крим тепер знімають комедії. […] Хоча в картині Алієва можна знайти зрозумілі для дебютанта драматургічні огріхи, ця відроджена архаїка, що набуває нового змісту, виявляється неймовірно переконливою», – пише автор.
Напередодні також стало відомо, що Garnet International Media Group завершили виробництво драми «Передчуття» зі Станіславом Бокланом у головній ролі. Проект фільму презентували в Каннах у рамках бізнес-ланчу «Зустрічайте українських продюсерів!» у 2018 році.