Дитячий анімаційний телеканал «ПлюсПлюс» представив оновлений сайт на основі результатів проведених юзер-тестів із дітьми. Розробку здійснювала команда 1+1 Digital, яка побудувала редизайн із фокусом на візуальний контент, повідомляє прес-служба 1+1 media.
Новий сайт – адаптивний і дає змогу переглядати контент на будь-яких пристроях. У редизайні переважає візуальна інформація. «На головній сторінці представлені герої улюблених мультфільмів, клікаючи на них, дитина переходить на окрему сторінку мультфільму для його подальшого перегляду, а також отримує можливість участі у цікавій флеш-грі. Для допитливих опис мультика додано в кінці. Текстові блоки інтегровані в ховери (різноманітні ефекти у веб-дизайні). Окремо для батьків на сторінці кожного мультфільму передбачений блок із навігацією, яка буде нагадувати їм про час, коли необхідно вмикати телевізор», – йдеться в повідомленні телегрупи.
На сайті є такі розділи, як: мультфільми, телепрограма, ігри, скарбничка та онлайн. Розділ «Мультфільми» дає змогу переглянути всю інформацію про анімаційні продукти, які транслюють на телеканалі «ПлюсПлюс», а розділ «Телепрограма» демонструє їх актуальний розклад показу. У розділі «Ігри» зібрані тематичні ігри, які будуть поповнюватися правовласниками мультфільмів. Також на сайті є розділ «Скарбничка», головне завдання якого надати користувачеві можливість придбати брендовану продукцію телеканалу, зокрема – книжки-конструктори «Моя творча енциклопедія» та набори для експериментів «Світ чекає на відкриття». За допомогою розділу «Онлайн» усі бажаючі зможуть переглядати контент каналу на платформі 1+1 video, яка паралельно транслюватиме те, що показують у телевізійному ефірі. Крім того, перехід на 1+1 video дасть доступ до бібліотеки контенту, де представлені повні випуски мультфільмів.
Перезапуск сайту генеральний продюсер телеканалу «ПлюсПлюс» Іванна Найда коментує так: «Пропонуючи нашому глядачеві варіативну й цікаву програму, ми кожного сезону оновлюємо контентную сітку телеканалу «ПлюсПлюс», наповнюючи її якісною світовою та власною анімаційною продукцією. Водночас, наша команда дбає про те, щоб цей контент був також зручний і доступний для перегляду його як по телевізору, так і в мережі. Оновлення сайту зможе максимально забезпечити реалізацію цього завдання. Вірю, що його оцінять і діти, як наші головні користувачі, й батьки».
Оскільки безпосередньо діти користуються інтернетом в основному за допомогою гаджетів, адаптивність оновленого сайту та його відображення на будь-яких пристроях стали для нас ключовим завданням
Діджитал-директор 1+1 media Анна Ткаченко акцентує на зручності оновленого сайту для відеоперегляду на всіх гаджетах. «Робота над оновленням сайту «ПлюсПлюс» вийшла для нашої команди цікавим кейсом. З огляду на специфіку анімації та дизайну кожного продукту, ми не могли створити однотипну сторінку для всіх мультфільмів. Оскільки безпосередньо діти користуються інтернетом в основному за допомогою гаджетів, адаптивність оновленого сайту і його відображення на будь-яких пристроях стали для нас ключовим завданням. Додаючи до цього результати роботи з юзер-тестами, ми розробили сайт, який забезпечить для глядача зручний доступ до контенту «ПлюсПлюс» і, головне, викликатиме бажання взаємодіяти з ним», – резюмувала Ганна Ткаченко.
Нагадаємо, в березні телеканал «ПлюсПлюс» спільно з видавництвом «Ранок» випустив серію книжок-конструкторів «Моя творча енциклопедія» на основі мультфільмів «Світ чекає на відкриття».
Фото: скріншот сайту «ПлюсПлюс»