«Український інститут розвитку медіа» обійшов інших учасників у тендері на право проведення всеукраїнської інформаційно-роз’яснювальної кампанії про зміст і принципи взаємодії України з НАТО і роль НАТО в зміцненні міжнародної стабільності і безпеки, оголошеному Держкомтелерадіо, повідомляє «Європейська правда».
Компанія виконає роботу за 3 413 700 грн – це найбільша цінова пропозиція серед учасників, тому спочатку вони поступилися «Медіа хабу», який запропонував ціну 2 442 000 грн. Однак тендерний комітет відхилив пропозицію переможця через «невідповідність кваліфікаційним критеріям».
Також організація з другої спроби (перший переможець надав довідку про відсутність заборгованості перед бюджетом, яка була недійсна до початку торгів) отримала дозвіл на проведення інформаційної кампанії про успішний досвід впровадження європейських стандартів у всіх сферах життя, зокрема в бізнесі, науці, культурі, а також громадській діяльності в державах – членах ЄС. Витрати на роботу становлять 3 533 400 грн. У документації на сайті Рrozorro розписано кошторис проекту:
«Український інститут розвитку медіа» був створений Оленою Громницькою в 2012 році. З 2002 по 2005 рік вона працювала прес-секретарем президента України Леоніда Кучми. У 2016 році Громницька разом із екс-редактором «Економічної правди» Сергієм Лямцем створила онлайн-видання Realist.
Фото: pixabay