Сервіс оренди житла Airbnb планує розробити кілька власних шоу, щоб спонукати потенційних клієнтів більше подорожувати. Про це пише Reuters з посиланням на джерела, знайомі з ситуацією.
Цей напрямок просуває співзасновник і CEO Airbnb Брайан Ческі, розповіли співрозмовники агентства. Він має намір створити студію, яка зніматиме шоу та фільми. Ческі вважає, що створення креативного контенту важливо для Airbnb, навіть якщо економічне обґрунтування цієї роботи не до кінця зрозуміле, зазначають джерела.
За даними Reuters, Airbnb розглядає ідеї створення міні-серіалів і документальних фільмів про подорожі, а також шоу за участю користувачів сервісу щонайменше протягом трьох останніх років. Компанія обговорює як роботу зі студіями, так і запуск власного майданчика.
Airbnb працювала над серією документальних фільмів Home про унікальні будинки по всьому світу для потокового сервісу Apple. У квітні 2019 року компанія оголосила про прем’єру документального фільму Gay Chorus Deep South про гей-хор із Сан-Франциско, який гастролює південними штатами США, – сервіс профінансував проект.
У Airbnb підтвердили, що розглядають можливість трансляції фільмів і шоу через свій застосунок й інші платформи, не уточнюючи подробиць. Поки компанія перебуває на стадії дослідження і розробок.
Серед медіаактивів у Airbnb є журнал, який випускає видавництво Hearst з травня 2017 року. Він виходить шість разів на рік і коштує $5,99 за номер.