Більш як половина глядачів вечірнього прайм-тайму віком від 25 до 50 років, які живуть у великих містах (а це близько 56% аудиторії), віддавали перевагу шести каналам. Це «1+1», ICTV, «Україна», СТБ, «Новий канал», а також «Інтер». З найсильнішим відривом від інших каналів лідирували «1+1» (12,8% частки телеперегляду в праймі) та ICTV (відповідно, 11,5% частки).
Варто зазначити, що п’ятим повноцінним учасником перегонів став «Новий канал», який ось уже третій місяць поспіль примудряється утримувати в прайм-тайм понад 8% частки глядацького пирога (за аудиторією 25-50 (50 тис.+).
Ще від 3,5% до 1,1% телеглядачів вдалося залучити завдяки трудівникам телеканалів другої лінії з сімей великих ТВ-холдингів. Зокрема:
– «1+1 Медіа» («2+2» – 3,3%, TET – 3,0%, «ПлюсПлюс» – 1,4%);
– Inter Media Group ( «K1» – 3,5%, НТН – 2,0%, PIXEL – 1,5%, MEGA – 1,3%, «Ентер-FILM» – 1,1%);
– «Медіа Група Україна» («НЛО-TV» – 1,7%);
– StarLight Медіа – «M1» (1,3%).
Менше 1% від загального телеперегляду змогли залучити канали «Сонце», «112 Україна», «K2», «OCE», «Бігуді», NEWS ONE, «24 канал», ZOOM, «UA:Перший», «Індиго TV», MUSIC BOX, «5 канал», «Прямий», ZIK, ESPRESO TV, «M2», «Малятко TV», EU MUSIC, XSPORT, O-TV, PARAMOUNT COMEDY, «Київ» і ATR.
17,2% від загального телеперегляду у праймі січня припало на Other TV – дрібні канали, частка яких настільки незначна, що вони навіть не потрапляють у панель ТВ-вимірювання.
Те, що в січні сітка телевізійного мовлення складалася в основному з кінопоказів та новорічних спецпроектів, зрозуміло навіть тим читачам «Телекритики», які не дивляться телевізор взагалі. Тож давайте поглянемо, за рахунок якого саме контенту лідери екранів завойовували своїх телеглядачів.
Топ кастингов января: модели всех размеров, свекрови с характером и 80-летние экстремалы
Так, прем’єра 8 сезону талант-шоу «Голос країни» зібрала 20,7% частки глядачів віком 25-50 (50 тис.+), суботня лінійка «Вечірнього кварталу» збирала в середньому 17,6% частки, а вечірні випуски ТСН (у тому числі підсумкові «ТСН-тиждень») – 14,6%.
Середня частка праймового кінопоказу «1+1» у січні становила 12,1%. Однак особливо варто виділити прем’єрний показ на українському ТБ художнього фільму «DZIDZIO контрабас», який увечері 1 січня зібрав біля екранів 23,6% частки телеглядачів 25-50 (50 тис.+) у великих містах.
На ICTV найпопулярнішим продуктом стало гумористичне «Дизель шоу», яке виходило широкими лінійками 16:00–23:00 на святкових тижнях, а також у слоті 19:00–24:00 в останні дві п’ятниці січня (середня частка шоу становила 14,1%). За ним іде лінійка основного випуску «Фактів» о 18:45, у тому числі «Факти тижня» (12,7% частки), і лінійка «Цивільної оборони» (вівторок 20:15 – з часткою 10,8%). А ось січневі кінопокази на ICTV не потрапили до топ-3 продуктів місяця.
Топовими програмами каналу «Україна» серед глядачів 25-50 (50 тис.+) стали ток-шоу «Говорить Україна», яке виходить о 19:30 у будні (середня частка 9,5%), тиждень показу телесеріалу «Два життя» у слоті 19:30–22:20 (9,5% частки) і січневі кінопокази на каналі (із середньою часткою 9,1%).
Аналіз охоплює перегляд українських телеканалів і передач у часовому проміжку 19:00–23:00 (прайм-тайм). Дані щодо ТВ-перегляду надані на основі даних піплметричної панелі Nielsen Ukraine.
Аудиторія, яку ми використовували для аналізу – це чоловіки і жінки віком від 25 до 50 років, які живуть у великих містах із населенням понад 50 тис. осіб.
В аналізі оперуємо показником частки перегляду (shr%) – це відсоток глядачів, які дивилися канал/програму, відносно глядачів, які тоді ж дивилися ТБ. Наприклад, за аудиторією 25-50 (50 тис.+), 10% shr означатиме, що канал/програму дивилися 10% населення України від тих 100%, у кого в цей же час були ввімкнені телевізори.
Огляд надано аналітичним департаментом Corstone Group.