Причина закриття проекту – звільнення керівника аналітичних проектів Digital Screens Юлії Кахановської. Вона тепер працює на керівній посаді в аналітичному департаменті в рекламному холдингу Dentsu Aegis Network Ukraine. У Digital Screens не шукають заміну Кахановській, у компанії не бачать економічного сенсу утримувати проект.
Система Deepmetrics, що вимірює ОТТ і IPTV-телерейтинги від «Укртелекому», сервісу Oll.TV і його партнерських мереж, була презентована влітку 2017-го як безкоштовний сервіс. З 1 березня 2018 року Deepmetrics став платним. У вільному доступі система надавала тільки щомісячний звіт TV Report Basic, що відображає динаміку показників каналів і профіль аудиторії. Місячна передплата коливалася залежно від пакета (Basic, Target і Pro) – 480 грн, 600 грн і 840 грн. Діяла система знижок у разі оформлення річної передплати.
Конкурент сервісу в цьому сегменті – компанія BigDataUA, яка надає ринку альтернативну систему телевимірювань BigDataRating (об’єднує показники ОТТ-перегляду «Волі», «Тріолана» і YouTV).
«Телекритика» розраховує отримати розгорнутий коментар від прес-служби «Медіа Групи Україна».