Компанія не зобов’язана знижувати ціни на кожному з ринків, де вона присутня, але хоче провести експеримент на одному з них, наводить Bloomberg слова головного виконавчого директора Netflix Ріда Гастінгса (Reed Hastings), передає «Телеспутник». Він не уточнив, де і коли онлайн-кінотеатр тестуватиме низькі тарифи.
Пропозиція більш низьких тарифних планів стане новим досвідом для Netflix, оскільки досі компанія зберігала або підвищувала ціни на основних ринках, інвестуючи у виробництво контенту, зокрема локального, щоб залучити нових підписників.
Найдешевша підписка на сервіс Netflix у США обходиться в $7,99 на місяць. Тоді як у Азії існують безкоштовні відеосервіси, наприклад, Viu, а для платних вартість зазвичай становить від $2 до $5 на місяць.
«Зберігаючи існуючі ціни [на локальних ринках], ми стаємо занадто преміальним сервісом», – пояснив віце-президент Netflix з продукту Тодд Єллін (Todd Yellin).
Для Netflix з її більш ніж 130 млн абонентів по всьому світу азіатський ринок є найперспективнішим з моменту виходу на нього три роки тому, зазначає Bloomberg. Компанія запустила понад 100 кіно- і телепроектів у Індії, Кореї, Японії, Таїланді й Тайвані. Проте, в регіоні абонентська база Netflix зростає повільно. Згідно з оцінками Media Partners Asia, онлайн-кінотеатр ще не набрав більше 2 млн абонентів в будь-якій з азіатських країн. Водночас Гастінгс раніше висловлював думку, що Netflix може залучити до 100 млн абонентів у одній тільки Індії.
Наразі в Індії Netflix пропонує три види передплати: за 500 рупій на місяць ($6,85), 650 рупій і 800 рупій. Для порівняння, пеередплата на популярний в Індії стримінг-сервіс Hotstar Premium обходиться в 199 рупій на місяць.
Зі слів Гастінгса, він не надто переймається з приводу азіатських конкурентів, не намагаючись бути таким же поширеним, як, наприклад, YouTube.
Запускаючи тестове зниження цін в окремих країнах, Netflix водночас зацікавлений в підвищенні цін на інших ринках. Компанія витратила надто багато грошей, розширюючи вибір телешоу і фільмів на багатьох своїх ринках для залучення нових клієнтів, констатує Bloomberg.