«У The Economist ми серйозно ставимося до візуального представлення даних. Щотижня у нас виходить близько 40 графіків (в друкованому виданні, на сайті і в застосунках). Кожного разу ми намагаємося візуалізувати числа якнайточніше, що б якнайкраще ілюструвало матеріал. Однак часом ми помиляємося. І ми станемо якіснішими, якщо будемо вчитися на власних помилках – і, можливо, допоможемо іншим людям їх не припуститися», – пише Сара.
«Після глибокого занурення в наш архів я знайшла кілька красномовних прикладів. Я згрупувала ці злочини проти візуалізації в три категорії: 1) вводять в оману, 2) заплутані, 3) нічого не доводять. Для кожного випадку я запропонувала поліпшену версію графіка, що займає аналогічний простір на сторінці».
Зокрема, до графіків, що вводять у оману, дівчина віднесла:
-
Діаграми з обрізаною шкалою
-
Діаграми, які показують закономірність тільки за певного масштабу
-
Діаграми з неправильним методом візуалізації
До заплутаної інфографіки були віднесені такі приклади:
-
Поєднання непоєднуваного
-
Неправильне використання кольору
Нарешті, до графіку, з якого важко зробити якісь висновки, були віднесені:
-
Надміру деталізовані діаграми
-
Діаграми, втиснуті в надто маленький простір
Раніше впливовий британський тижневик The Economist опублікував статтю італійського філософа Глорії Оріггі про те, що в наше століття фейкових новин врятувати себе від неправдивої інформації можна лище одним способом: довіряючи джерелам із позитивною репутацією.
Фото: rawpixel.com, графіка: https://medium.economist.com/