Про це повідомляє The Hollywood Reporter.
Для створення власних каналів MTV користувачі зможуть задіяти музичні кліпи з бібліотеки, а також «бонусний контент» і записи концертних виступів, зокрема виступи MTV EMAs і MTV Unplugged. Послуга вже доступна для клієнтів іспанського Vodafone TV.
«Ми знаємо, як важливо бути всюди, де є наша аудиторія, тому з гордістю надаємо користувачам можливість керувати власним музичним каналом MTV, до якого вони можуть отримати доступ за допомогою різних пристроїв», – зазначив Раффаель Аннечіно, президент підрозділу Viacom у Південній і Західній Європі, на Близькому Сході і в Африці.
Як вдалося виявити MTV, смаки майже 80% аудиторії у віці від 13 до 32 років значно різняться і не можна виділити один загальний жанр, на якому фокусувався б інтерес аудиторії. Саме тому MTV пропонує глядачам самим створювати різні канали, засновані на їхніх настроях, доповнюючи їх тегами «енергійний», «агресивний», «щасливий» і багатьма іншими.
Медіахолдинг Viacom вже реалізував таку ідею на дитячому каналі My Nick Jr. Сам MyMTV тестували з 2015 року у Франції, охоплення тестової версії становило 6 млн домогосподарств. На сьогодні існує 1,8 млн персоналізованих призначених для користувача каналів MyMTV.