1. Глядачі віддають перевагу перегляду кіно вдома
Доходи кіноіндустрії зросли на 9% порівняно з 2017 роком. Загалом це $96,8 млрд, більшість цих грошей ($55,7 млрд) – кіно, яке ми дивимося вдома. Ця сума на 16% більша, ніж минулого року.
2. Зростання доходів кінотеатрів майже припинилося
Доходи кінотеатрів порівняно з 2017 роком зросли менш як на 1%. Це $41,1 млрд – загалом на 500 млн більше, ніж минулорічні $40,6 млрд.
3. Передплата стрімінгових сервісів зросла на чверть
На сьогодні у світі оформлено 613 млн передплат на інтернет-платформи; на 27% більше, ніж 2017 року. Витрати на інтернет-передплату зросли на 34% порівняно з 2017 роком.
4. Кінотеатрів більше, а серед глядачів переважають підлітки
Проте, кількість кінотеатрів у світі зросла на 7%. Зараз їх 190 тисяч. У США та Канаді середній глядач за рік купує 5 квитків у кіно, в 2017 році 0Ц 4,7 квитка. Три чверті всіх американців і канадців за рік були в кіно хоча б раз. Серед переважаючих вікових категорій люди 12–17 і 18–24 років.
5. Найбільше грошей в кінотеатри несуть китайці
За минулий рік китайський сегмент кінопрокату приніс 9 млрд доларів. Це приблизно на 3 млрд більше, ніж кіноринки Японії, Великої Британії, Франції та Південної Кореї разом узяті.
Також Apple учора презентувала новий стрімінговий сервіс Apple TV+. Телекритика зібрала все, що потрібно про нього знати в одному матеріалі.
Фото обкладинки та таблиці: MPAA