The Face оголосив про перезапуск, пише Business of Fashion. Біблія британського стилю, яка мала значний культурний вплив у 80-х і 90-х роках під керівництвом засновника і редактора Ніка Логана і перестала публікуватися в 2004 році, нарешті повертається у вигляді цифрової та щоквартальної друкованої публікації. З новим власником і редакційним керівництвом оновлення вийде онлайн наприкінці квітня, а в друці – у вересні.
Заснований у 1980 році журнал позиціонував себе уособленням перетину лондонських молодіжних рухів – від панку до рейву – і культурного мейнстріму. Складне, однак проривна видання на піку продавало понад 70 тисяч випусків на місяць.
Журнал відомий своїми провокаційними обкладинками – наприклад, їх героями ставали Девід Бові в сукні з оголеними грудьми і Курт Кобейн у сукні в квіточку.
Команда, яка стоїть за перезапуском, робить ставку на те, що The Face зможе завоювати аудиторію, надавши чітку перспективу новому поколінню читачів. «Хоча ми хочемо віддати данину поваги його [журналу] минулому, ми хочемо бути впевненими, що просуваємо його [журнал] уперед», – сказав новообраний редактор Стюарт Брумфітт. Також відповідальні за видання обіцяють привнести унікальне «британське почуття гумору і неучтивості» в глобальний спектр популярної культури.
Фотографія на обкладинці: http://www.camdentownlondon.co.uk/face-magazine-covers-exhibition/