Тепер отримати якісну освіту в медіа зможуть не тільки жителі української столиці, а й обласних центрів, таких як Одеса, Дніпро, Харків, Львів і Чернівці.
Протягом року Вища школа Media & Production пропонуватиме бажаючим освітні програми, спрямовані на розвиток B2B-послуг. Крім класичних майстер-класів та воркшопів, відбуватимуться одноденні тренінги з регіональними групами. Учасники зможуть на практиці відпрацювати знання на технічних потужностях 1+1 media в хедофісе групи в Києві.
Програми будуть сегментовані за такими напрямками: робота із засобами масової інформації та соціальними мережами, навички публічного виступу, сторітелінг, телевиробництво, внутрішні комунікації. Навчання буде корисним для локальних бізнесів, які бажають навчитися будувати успішну комунікацію зі ЗМІ, визначати правильні месиджі, проводити PR-кампанії і працювати з репутаційними ризиками. Водночас тренери враховують конкретні проблеми і потреби кожної окремої компанії, а тому передбачений індивідуальний підхід у викладанні.
«Одне з наших головних завдань на 2019 – стати ближчими до більшої кількості людей, які зацікавлені в якісній медіаосвіті. Завдяки розвитку регіонального напрямку вже найближчим часом ми зможемо поповнити професійні історії успіху наших випускників, а також поділитися досвідом, який якісно вплине на розвиток регіональної медійної експертизи», – коментує Лариса Брувер, HR-директор 1+1 media.
6 квітня в Одесі відбудеться перша зустріч зі спікером Іриною Гулею під назвою «Стань героєм мого сюжету!».