«Ми не втомлюємося повторювати, що для “1+1 медіа” кожна присутня тут компанія не просто рекламодавці. Ви – партнери, разом із якими “1+1 медіа” зростає і рухає рекламний ринок вперед. І це дійсно головна істина сьогоднішнього вечора», – оптимістично почав Юрій Горбунов.
І справді, вечір був схожий на зустріч старих друзів, які п’ятничним вечором зібралися випити вина та обговорити приємні речі. На відміну від попереднього року, цьогоріч трійку фіналістів не оголошували, а відразу вітали переможців. Назвемо їх і ми.
У номінації «Масштаб року», тобто найбільші бюджети, перемогла «Монделіс Україна». Нагороду вручила телеведуча Юлія Бориско. Цікаво, що минулого року переможцем був «Фармак», але тепер шоколадки і снеки випередили фармакологію. І цьому є пояснення.
«Цього року це буде не найбільший рекламодавець, оскільки він у нас вже багато років не змінюється. Але методом нехитрого підрахунку та перерахунку ми вирішили, що найбільшим у сприйнятті грошей на куплений інвентар цього року стала саме “Монделіс Україна”», – пояснив директор Валерій Варениця.
А ось у номінації «Стабільність» цього року переміг «Фармак», як найнадійніший і найзаслуженіший рекламодавець. Статуетку і диплом переможцю вручила Марічка Падалко. Минулого року «Фармак» потрапляв до номінації, але тоді нагороду забрала компанія Reckitt Benckiser.
«По-перше, це найбільший наш рекламодавець. По-друге, це рекламодавець, для якого ми були першим майданчиком і так і залишаємося єдиним», – зазначив Варениця.
«Яка ж премія в рекламі без динаміки?» – резонно зауважив Юрій Горбунов. У номінації «Динаміка року» перемогла компанія AVON. Цікаво, що минулого року компанії навіть не було в номінації, зате цього року співпраця тільки поглиблювалося і розширювалася. Нагороду переможцеві вручила ведуча Олександра Лобода.
«Тут спрацювала суто математика, тому що це та компанія, яка за рік приросла більше, ніж ринок у цілому», – прояснив ситуацію директор сейлз-хаусу.
Наступною була нова номінація під назвою «Комфорт року». Компанією, з якої «Плюсам» цього року працювалося комфортно виявилася «Баядера Груп». Яка, до речі, минулого року отримала гран-прі.
«Ця компанія швидко ухвалює рішення, тому вони – комфорт року», – прокоментував Варениця. Для вручення нагороди на сцену зійшов журналіст і ведучий Олексій Душка.
Наступна номінація завжди інтригує – «Перехід року». Йдеться про компанії, які розпочали співпрацю з «1+1» цьго року. Переможець визначався за загальним бюджетом. Цьогоріч – Eldorado.
«Тут теж було досить просто. Була компанія, яка, перейшовши до нас, перейшла не тільки з другим, після «Монделіса», бюджетом, а й була відкрита до нових проектів і викликів. Ця компанія не обмежується прямою рекламою, а була активною і в спонсорських проектах», – сказав Варениця і запросив на сцену актрису серіалу «Школа» Олену Курту, яка й вручила переможцеві нагороду.
Беруть участь у заході не тільки компанії-рекламодавці, а й рекламні агентства. Серед професійних рекламістів партнером року став український офіс французького агентства Publicis Groupe Ukraine. Нагороду переможцеві вручив актор Олександр Попов.
«Практично щороку ситуація з агентством року в нас змінюється. Цього року для нас було несподіванкою, що ця група в такому обсязі розвернеться в наш бік. Але вони стали найбільшим закупником реклами в нашому сейлз-хаусі», – зазначив Валерій Варениця.