Як повідомляє SyfyWire, компанія, що стрімко втрачає гроші, почала автоматично продовжувати передплату своїм колишнім клієнтам – навіть тим людям, які давно її скасували. Їм надійшло email-повідомлення з пропозицією дати компанії другий шанс. «Сподіваємося, ви знову почнете отримувати задоволення від користування MoviePass», – йшлося у ньому.
Отключение «аналога» в обход закона: нарушения, проблемы и последствия
У «тестової групи» таких клієнтів є час до 4 жовтня, щоб відмовитися від послуг компанії – інакше з них знову зніматимуть $9,95 на місяць. І їм ще пощастить, якщо небажану передплату вдасться скасувати – в серпні деякі клієнти MoviePass мали проблеми з відмовою від послуг сервісу. Але ж як добре все починалося: MoviePass вже встигли назвати «Netflix’ом для кінотеатрів», та й ми самі після чергового «Санденсу» пророкували, що він допоможе артхаусним фільмам більше заробляти в прокаті.
Нагадаємо, американська медіаімперія Comcast тим часом купує пакет акцій британського телевізійного оператора Sky Plc., що належить 21st Century Fox.