У 2018 році загальний виторг медіакомпанії Discovery, Inc. становив $10,5 млрд, за підсумками IV кварталу минулого року – $2,809 млрд. Ці цифри враховують доходи компанії від діяльності в США та інших країнах, пише «Телеспутник».
У звіті компанії наголошується, що минулого року сукупна виручка Discovery, Inc збільшилася на 54% порівняно з 2017-м, коли дохід компанії дорівнював $6,8 млрд.
Якщо із загальних доходів виключити вплив курсових коливань іноземних валют, а також грошові надходження від Scripps Networks Interactive, яку Discovery, Inc придбала в минулому році, а також MotorTrend Group і Oprah Winfrey Network, то зростання виручки становитиме 3%.
Скоригований OIBDA (операційний прибуток до вирахування амортизації основних засобів і нематеріальних активів) Discovery, Inc за підсумками минулого року дорівнював $4,1 млрд – на 64% більше порівняно з 2017 роком, а з урахуванням коливань курсів валют і без доходу Scripps Networks і інших компаній динаміка зростання цього показника дорівнювала 8%.
Фото: pixabay