Аудиторія нової мультиплатформи – багаті та знамениті європейські сім’ї. Наприклад, британська королівська сім’я. Не будемо робити страшні очі, ніби ми всі дуже здивувалися і що це вкрай неетично і не відповідає принципам класової рівності. Модний глянець завжди був місцем, що оспівує істеблішмент, підносить дуже привабливий і, як наслідок, витратний спосіб життя до модної домінанти. Get rich or die trying (Стань багатим або вбийся, намагаючись досягти, – англ.) – чудова фраза, що резюмує загальний посил глянцевої журналістики, яка в 2019 році вже сприймається новим поколінням із легкою іронією і відстороненістю.
Проте Грейдон Картер – легендарний редактор і професійний журналіст, який як ніхто відчуває нішу. Грейдон фактично створив світську журналістику в найкращому її вигляді: з тонкими і повними легкої іронії текстами, феноменально красивими фотосесіями і добре вибудуваними історіями.
Ще до приходу в Vanity Fair у 1992 році Картер працював у New York Observer і в Time. Писав на тему політики, юриспруденції і в колонку «Розваги». З таким серйозним журналістським досвідом Грейдон Картер потрапив до модного журналу про зірок і здійснив там революцію. Під час свого перебування в Vanity Fair він заснував знамениту щорічну Oscar-вечірку, на якій збирався весь модний Нью-Йорк, Голлівуд і окремі щасливі діячі вищого суспільства. Однак, крім зірок, журнал Vanity Fair завжди був висококласним оповідачем історій з неймовірно крутими серйозними журналістськими текстами. Наприклад, Грейдон публікував політичні лонгріди, про історію розкриття особистості інформатора Вотергейту Deep Throat або сумний,але безапеляційний текст про Америку епохи Трампа Welcome to Trumpistan.
Менш ніж за рік після звільнення з Vanity Fair Картер готується створити власну медіакомпанію, яка зосередиться насамперед на багатих сім’ях.
За повідомленням New York Post, цифрова присутність майбутньої компанії Картера буде схожа на «Axios для знаменитостей і розваг» – натяк на новинний сайт, заснований ветеранами Politico в 2016 році, який допомагає своїм читачам «бути розумними». Хоча Картер не підтвердив чуток про новий проект для The Post, кілька джерел показали, що це мультиплатформенне підприємство може бути запущене до кінця 2018 року.
Незважаючи на те, що не так багато відомо про можливий фокус компанії на «багатих і відомих європейських сім’ях», підприємство, як повідомляється, відродить відомий «Міжнародний список Картера» про наймодніших людей, який він щорічно публікував у Vanity Fair
.