Для початку 15 фільмів і шоу «1+1 медіа», зокрема художні та документальні фільми, а також записи концертів і спортивних подій, будуть доступні на борту літаків. Весь контент медіагрупи розрахований на російськомовну аудиторію і оновлюватиметься раз на чотири місяці.
«Ми як і раніше прагнемо забезпечити українських глядачів контентом у тому місці та на тій платформі, де їм зручніше його споживати. І борт МАУ не став винятком. Для нас співпраця з авіаперевізником стала першим проектом такого рівня», – каже Анна Ткаченко, директор діджитал-напряму «1+1 медіа».
Далекомагістральні літаки Boeing 777 обладнані вмонтованими в спинки крісел моніторами розміром від 9 до 16 дюймів. Першими проектами, які покажуть пасажирам МАУ, стануть: «Інспектор. Міста», «Світ навиворіт», «High-Tech Ломаченко», «Чорнобиль», «Останній солдат».
«МАУ послідовно працює над поліпшенням сервісу на всіх своїх рейсах, але особливу увагу ми приділяємо розвитку і вдосконаленню авіаційного продукту на далекомагістральних маршрутах, – зазначила Євгенія Сацька, директор з комунікацій МАУ. – Ми повною мірою усвідомлюємо необхідність максимально урізноманітнити дозвілля наших пасажирів. Ми раді початку інформаційної співпраці з “1+1 медіа” і, відповідно, можливості запропонувати мандрівникам якісний телевізійний продукт провідної медіагрупи України».
Нагадаємо, раніше «1+1 медіа» запустила додаток 1+ international, орієнтований на українську діаспору та українців за кордоном.