За комерційною аудиторією «Жінки 18-54» у червні досягнуто показника частки – 1,27%, у липні – 1,21%, а в серпні – 1,22%. У 2017 році частка за комерційною аудиторією «Жінки 18-54» сягнула 1,19%.
Також цього року, порівняно з 2017-м, зросла середньодобова тривалість перегляду за аудиторією «Усі глядачі України (4+ років)» з 37 до 47 хвилин.
«Основна аудиторія каналу “Бігуді” – жінки. Це потребує особливого підходу до формування тематичної сітки. Результати показують, що зараз вона дійсно оптимальна. Але любов глядача для нас у пріоритеті, тому ми продовжуватимемо працювати над її удосконаленням, щоб залучити ще більшу аудиторію», – розповідає Іванна Найда, генеральний продюсер нішевих каналів «1+1 медіа».
Найбільшою популярністю у глядачів «Бігуді» користуються українські та зарубіжні серіали, особливо – турецькі та індійські. Найулюбленіші проекти аудиторії каналу – стрічки «Нескінченна любов» і «Я кажу – так!».