Причиною змін стала бізнес-стратегія з розвитку медіагрупи до 2021 року. Мета стратегії – збільшення ринку платного телебачення з прогнозованим досягненням 25% частки ринку відрахувань за контент.
1+1 media distribution планує формування оптимального за тематикою і цільовою аудиторією пакету телеканалів і виведення питань дистрибуції контенту на новий високий рівень, щоб допомогти провайдерам поліпшити попит серед абонентів на їх програмну послугу. Глядачі теж залишаться в плюсі – вони отримають доступ до преміального і ексклюзивного контенту – як вітчизняного, так і зарубіжного виробництва.
«Представляючи 1+1 media distribution, ми ставимо для себе завдання об’єднати зусилля гравців індустрії для реанімації Pay TV ринку і сформувати у абонентів культуру споживання контенту. Вважаємо, що консолідація сил правовласників і провайдерів матиме відчутний позитивний вплив на розвиток платного телебачення в Україні, дасть змогу збільшити доходи провайдерів і, відповідно, – обсяги відрахувань правовласникам за контент», – коментує Ярослав Пахольчук, виконавчий директор 1+1 media і директор із розвитку pay-tv-напрямку.
Через тернии к «цифре»
На сьогоднішній день 1+1 media distribution успішно дистрибутує 22 телеканали, серед яких 6 власних, а також є єдиною серед українських медіагруп, яка має в своєму портфоліо ексклюзивні права на трансляцію 12 міжнародних і 4 українських партнерських телеканалів.
Оновлений підрозділ продовжить займатися просуванням як власного контенту, так і контенту партнерських телеканалів, фокусуючись на адаптації міжнародних форматів різних жанрів.
«1+1 медіа – за ринкові принципи ведення бізнесу, що, в свою чергу, приведе до тривалої і взаємовигідної комунікації всіх гравців і споживачів ринку Pay TV. У радянські часи люди, маючи 3-4 телеканали з цензурованим контентом, звикли отримувати доступ до них безкоштовно. На щастя, сучасним глядачам надана можливість обирати будь-який контент серед великої кількості телеканалів і їх жанрового розмаїття», – коментує Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення групи.
Мальчевський додає, що, сприймаючи ситуацію, що склалася як даність, більшість абонентів не розуміють необхідності платити за можливість доступу до контенту.
«Виходячи з цього, в тісній взаємодії з провайдерами наш новий бізнес-юніт працюватиме в напрямку популяризації культури споживання платного, але якісного телебачення серед глядачів, що відчутно позначиться на розвитку медіаіндустрії в цілому», – зазначив директор департаменту.