Рекомендаційне шоу виходитиме на платформі Twitter. Автори програми планують оглядати новинки телепродукції, допомагаючи глядачеві розібратися в потоці передач.
Це не перша колаборація Twitter і BuzzFeed: раніше команди двох сайтів уже запустили ранкове ток-шоу AM to DM by BuzzFeed News. Ідея новинки народилася після зауваження ТВ-редактора BuzzFeed UK Скотта Брайана про те, що телекритика не так поширена, як кінокритика (наша редакція це з гордістю підтверджує). Проте, популярність шоу на кшталт Gogglebox демонструє, що гіди з телепередач можуть бути не менш популярні, ніж кіноогляди.
Образование24 часа назад
Пять мобильных приложений для журналистов
Ведучими What2Watch стануть сам Брайан і СММ-редактор BuzzFeed UK Діон Грант. «Коли ви дивитеся телевізор, то паралельно гортає Twitter», – стверджує Грант. Судячи з того, що відбувалося в соцмережі під час трансляції нового сезону «Світу Дикого Заходу», її слова не далекі від реальності.
Нагадаємо, що крім Twitter’а BuzzFeed створює контент для низки інших платформ, зокрема Hulu, а в липні на Netflix вийшов серіал про ексцентричних журналістів BuzzFeed News.