Нагадаємо, в 2012 році Федеральна торгова комісія (FTC) зобов’язала заплатити Google $22,5 млн. Facebook «пощастило» більше. Очікується, що штраф за порушення угоди про захист конфіденційності особистих даних користувачів буде набагато більшим за згадану суму, яка побила рекорд коли-небудь виплачуваних FTC штрафів.
Проблема в тому, що для великих корпорацій навіть такий великий штраф не має великого значення. «Керівники Facebook, схоже, давно підрахували, що штраф, навіть $1 млрд, – це ціна швидкого зростання, і компанія цілком може його собі дозволити. Розрахунок окупився: Facebook не тільки перетворив призначені для користувача дані на рекламну золоту жилу, а й використовував їх, щоб придушити конкурентів і зберегти монополію», – вважає журналіст Fortune Джефф Джон Робертс.
Нагадаємо, в березні Facebook опинився в центрі скандалу, коли стало відомо про витік даних 87 млн його користувачів через компанію Cambridge Analytica.
Фото: Getty Images