Днями «Телекритика» писала про те, що Кемпбелл Браун, глава Facebook зі взаємодії з виданнями, на зустрічі з австралійськими ЗМІ дозволила собі зайве. Браун заявила, що Facebook більше не цікавлять розмови про трафік медіа і можливість соцмережі генерувати його для ЗМІ. «Це застаріла концепція, до якої ми не повернемося», – прокоментувала менеджер компанії.
Заява не останньої людини в Facebook викликала шквал обурення в пресі по всьому світу. Однак аналітики радять медіа не поспішати з висновками, оскільки відмова від просування матеріалів у соцмережах – це не смертельний вирок.
Один із авторів блогу Select All видання New York Magazine Брайан Фелдман говорить про те, що онлайн-ЗМІ можуть набирати трафік старим перевіреним способом – пошуковою оптимізацією, або SEO.
Телерейтинги: скоро кончится лето
«Колись у 2012 році екологія цифрових видань зазнала епохального зрушення: Facebook обігнав Google як головне джерело трафіку сайтів, – пише Фелдман. – До Facebook найкращим способом надійного отримання трафіку була пошукова оптимізація, а також форматування веб-контенту для отримання високої оцінки пошукових систем».
Зі слів експерта, в епоху SEO люди, що створюють веб-контент, намагалися мислити так, як користувач, який робить запит у пошуковій системі, тому раніше звичніше було прочитати заголовок «Коли відбудеться Суперкубок?» замість «Суперкубок стартує вже дуже скоро».
Брайан Фелдман каже, що матеріали ЗМІ, розміщені в Facebook, більше впливають на емоційний інтелект аудиторії, тоді як SEO є більш «механічним» інструментом. З іншого боку, пошукова оптимізація – прозоріша і чесніша, адже автор матеріалу вставляє в нього ключові слова, які оптимізуються пошукачем. А значить читач, перейшовши за потрібним посиланням, з більшою ймовірністю отримає корисну інформацію.
Контент у соцмережах маніпулює людьми, змушуючи їх клацнути по інтригуючому заголовку, SEO ж маніпулює роботами, які обробляють контент і видають користувачеві найкращу інформацію згідно з його запитом.