Українська прем’єра хорору призначена на 6 вересня, але реклама картини вже настільки налякала глядачів, що вони звернулися до адміністраторів YouTube з проханням не показувати її на преролах. Занадто страшний тизер відтворювався автоматично в якості рекламної вставки, а через коротку довжину (п’ять секунд) ролик неможливо було пропустити.
«Якщо я бачу трейлер «Черниці», що спливає у якості реклами, коли я дивлюся щось на YouTube, то закриваю його руками, – поскаржилася в соцмережах одна з користувачів, яка переглянула тизер. – Я ВТОМИЛАСЯ БОЯТИСЯ, КОЛИ ДИВЛЮСЯ ВІДЕО».
Після величезної кількості скарг на проблему звернули увагу адміністратори YouTube. Представники сервісу оголосили про те, що забороняють тизер «Прокляття черниці» як ролик, який порушує політику шокуючого контенту.